Hirdetmény a Bursa Hungarica Felsőoktatási Önkormányzati Ösztöndíjpályázat keretében nyújtott települési támogatásról
Kedvezményezett neve:Bükkszentmárton Községi Önkormányzat
Pályázati felhívás neve és kódszáma:„Élhető települések kialakítása” - VP6-19.2.1-29-3-17
A Projekt címe:Élhető településkép kialakítása Bükkszentmártonban
Projekt azonosítószáma:3014807777
A szerződött támogatás összege:6 529 776,- Ft
A támogatás mértéke:95 %
A projekt tervezett befejezési dátuma: 2020. december 31.
A Projekt célja és rövid összefoglalója:
Bükkszentmártonaz Észak-Magyarországi Régióban, Heves megye északi részén, a Bélapátfalvai Járásban, a járásszékhelytől 4 km-re, a megyeszékhelytől 24 km-re található település.
Bükkszentmárton Községi Önkormányzat a 2019. július 15. napján támogatási igényt nyújtott be a Vidékfejlesztési Program keretében meghirdetett „Élhető települések kialakítása elnevezésű, VP6-19.2.1.-29-3-17 kódszámú pályázati felhívásra.
A Vidékfejlesztési Program Irányító Hatósága a benyújtott támogatási kérelmet támogatásra alkalmasnak ítélte, mely alapján Bükkszentmárton Községi Önkormányzat a 2019. november 27. napján kiállított Támogatói okirat alapján 6 529 776,- Ft vissza nem térítendő támogatásban részesült.
A projekt keretében Bükkszentmártonban a fő úton, a II. Rákóczi Ferenc úton térfigyelő kamerarendszer kerül kiépítésre. A településen 6 db kültéri kamera kerül felszerelésre, amelyből a II. Rákóczi Ferenc úton 5 db (II. Rákóczi Ferenc út buszforduló, 73., 53., 34., 18. házszámok előtt), illetve a II. Rákóczi Ferenc út és a Zrínyi Miklós utca kereszteződésében 1 db kerül kiépítésre. A rendszer kiépítésének célja a közbiztonság javítása és megtartása. A telepítésre kerülő kamerarendszer a falu teljes lakosságát napi szinten érinti, minden lakosnak az előnyére válik, település közbiztonságának érzete növekszik.
A térfigyelő kamerarendszer kiépítése mellett a pályázat keretében megvalósul a Bükkszentmárton, II. Rákóczi Ferenc út 76. szám alatt található Ifjúsági Ház udvarának felújítása.
A pályázat keretében az Ifjúsági Ház udvarának teljes használhatósága érdekében burkolat bővítésre volt szükség, ezért 110 m2-en szürke színű térkő burkolat készül. Kert- és parképítési munkálatok keretein belül beszerzésre kerül 3 db frankfurti pad, 1 db óriás hulladékgyűjtő edényzet, 1 db piknikgarnitúra, illetve 2 db kandeláber, amelyek szintén az Ifjúsági Ház udvarának „Élhető települések” pályázat szellemiségéhez igazodó kialakítását szolgálják.
A pályázat eredményeként Bükkszentmárton Községi Önkormányzat tulajdonában lévő Ifjúsági Ház értéke növekszik, igényesebb, komfortosabb udvar kerül kialakításra.
A megvalósítás során műszaki ellenőri tevékenység, projektmenedzsmenti feladatok ellátása, kötelező tájékoztatás és nyilvánosság, illetve marketing tevékenység valósulnak meg.
A HMKH Bélapátfalvai Járási Hivatal illetékességéhez tartozó településeken új szolgáltatásként működtetett Mobilizált Kormányablak megkezdte működését. Az első alkalmak sikeresnek mondhatóak. Október és november hónapban tesztüzemben működtetjük a kitelepült buszt, felmérést készítve a szolgáltatást igénybe vevők létszámáról a jövőbeni tervezéshez.
A Mobilizált Kormányablak kihasználtsága érdekében elengedhetetlennek tartom, hogy időben meghirdetésre kerüljön a Kormányablakbusz szolgáltatás, ezzel biztosítva a felkészülést.
A Mobilizált kormányablakokban - többek között - az alábbi ügyek intézésére van lehetőség:
Mobilizált Kormányablak szolgáltatás Bükkszentmártonban:
2020. november 26. (csütörtök) 14.00-15.00
Közös Önkormányzati Hivatal - II. Rákóczi Ferenc út 78.
http://kormanyablak.hu/hu/
Az elmúlt hónapok során a járási hivatal előtérbe helyezte az elektronikus ügyintézést és elektronikus kapcsolattartást (cégkapu, e-papír szolgáltatás, ügyfélkapu) azokban az ügyekben melyek esetében nem feltétlenül válik szükségessé a személyes kontakt. Tapasztalataink alapján az eügyintézés alkalmazása a fertőzés terjedésének csökkentő-, és az egészségügyi biztonsági intézkedések betartását elősegítő hatását sikerül elérni mind az ügyfelek, mind a hatóság oldalán.
Folyamatosan biztosítjuk ügyfeleink számára azon lehetőséget, miszerint kérelmeiket a Járási hivatal által kihelyezett iratgyűjtő ládában történő elhelyezéssel nyújthatják be, ezzel is elkerülve a személyes érintkezést.
A központi időpontfoglalás lehetősége az ügyfelek részére kényelmesebbé teszi az ügyintézést, hiszen előre lefoglalt, számukra megfelelő időpontban, várakozás nélkül intézhetik okmány- és járművel kapcsolatos ügyeiket.
A koronavírus járványra való tekintettel megvizsgáltuk a települési ügysegédi feladatellátást is. A fertőzés veszély csökkentése érdekében az alábbi települési ügysegédi ügyfélfogadási időt határozom meg 2020. november hónapjától:
Tisztelt Lakosság!
A településkép védelméről szóló rendelettel kapcsolatos észrevételeiket megtehetik a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre történő megküldésével.
Amennyiben Ön megváltozott munkaképességű és szeretne munkát vállalni, vagy a koronavírus miatt létszámleépítésnek esett áldozatul és ismét dolgozni szeretne, és az álláskeresésben segítségre szorul, keresse kollégáinkat a felhívásban található elérhetőségen.
Partnereink ajánlata (2020.04.20) itt található.
Frissítés: Partnereink ajánlata (2020.06.15)
Tisztelt Szülők/Törvényes képviselők!
Bélapátfalvai Közös Önkormányzati Hivatal Jegyzője Tájékoztatom Önöket, hogy az iskolák 2020. júniusi működéséről szóló 220/2020. (V.22.) Korm. rendelet 1. és 2. §-a alapján a 2020. június 26-ig felügyeletet igénybevevő tanulók számára az önkormányzat intézményi gyermekétkeztetést biztosít.
Azok a rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő, hátrányos vagy halmozottan hátrányos helyzetű, szünidei gyermekétkeztetésre jogosult gyermekek, akik a felügyeletet igénybe veszik, 2020. június 29. napjától, akik a felügyeletet nem veszik igénybe, a korábbi tájékoztatóban szereplő időponttól, azaz 2020. június 16. napjától részesülnek nyári szünidei gyermekétkeztetésben.
Továbbá tájékoztatom Önöket, hogy 2020. június 2. napjától saját ételhordó biztosítása szükséges az étkezés igénybevételéhez.
Dudásné dr. Géczi Erika
jegyző
Tájékoztatom a Tisztelt Ügyfeleket, hogy 2020. május 18. napjától a veszélyhelyzet alatti engedélykötelezettségről, valamint az ellenőrzött bejelentésről szóló 191/2020. (V. 8.) Korm. rendelet értelmében egyszerűsített eljárás keretében nemcsak ügyfélkapu útján, elektronikus űrlap útján vagy általános célú elektronikus kérelem űrlap szolgáltatás útján, hanem e-mail útján is bejelentést tehetnek a jogszabály által meghatározott ügyekben.
Kizárólag erre a célra szolgáló e-mail cím: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Fenti e-mail cím a beérkező bejelentésről automatikus elektronikus visszaigazolást küld.
Az engedélyköteles tevékenység - a fenti Korm. rendeletben foglalt kivételekkel – engedélyezési eljárás lefolytatása nélkül, az ellenőrzött bejelentéstől számított nyolc napon belül közölt értesítés közlését követően végezhető –a tevékenység végzésére vonatkozó jogszabályi feltételek fennállása esetén – az engedélyre jogszabályban meghatározott hatályossági időtartam alatt.
A bejelentéshez mellékelni kell az engedélykérelem előírt mellékleteit azok kivételével, amelyek beszerzése a veszélyhelyzet körülményei folytán az ügyfélre aránytalan terhet ró.
A bejelentésért az engedélyezés, valamint a kapcsolódó szakhatósági eljárások illetékének vagy igazgatási szolgáltatási díjának 50%-át kell leróni vagy megfizetni. Amennyiben engedélyezésre kerül sor, a díjat a jogszabályban megállapított díj 100%-ára kell kiegészíteni.
Dudásné dr. Géczi Erika
jegyző
TISZTELT FELHASZNÁLÓINK!
Az Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. mindenkori legfőbb célja a víziközmű-szolgáltatás biztonságos fenntartása. Munkatársaink a kialakult járványügyi helyzetben is mindent megtesznek azért, hogy továbbra is zavartalanul biztosított legyen az ivóvízellátás, a szennyvízkezelés, valamint az alaptevékenységekhez kapcsolódó háttérszolgáltatás.
EGYES TEVÉKENYSÉGEK SZÜNETELTETÉSÉNEK FELOLDÁSA
Társaságunk folyamatosan nyomon követi a járványügyi helyzet alakulását, és a kormányzati intézkedésekkel összhangban hozza meg az ellátásbiztonsághoz szükséges intézkedéseket, szem előtt tartva a felhasználóink és munkatársaink egészségének megóvását. Ennek megfelelően egyes műszaki tevékenységeink felfüggesztését, valamint a személyes ügyintézési lehetőségeink szüneteltetését, fokozott biztonsági intézkedések mellett feloldjuk.