Az elmúlt hónapok során a járási hivatal előtérbe helyezte az elektronikus ügyintézést és elektronikus kapcsolattartást (cégkapu, e-papír szolgáltatás, ügyfélkapu) azokban az ügyekben melyek esetében nem feltétlenül válik szükségessé a személyes kontakt. Tapasztalataink alapján az eügyintézés alkalmazása a fertőzés terjedésének csökkentő-, és az egészségügyi biztonsági intézkedések betartását elősegítő hatását sikerül elérni mind az ügyfelek, mind a hatóság oldalán.
Folyamatosan biztosítjuk ügyfeleink számára azon lehetőséget, miszerint kérelmeiket a Járási hivatal által kihelyezett iratgyűjtő ládában történő elhelyezéssel nyújthatják be, ezzel is elkerülve a személyes érintkezést.
A központi időpontfoglalás lehetősége az ügyfelek részére kényelmesebbé teszi az ügyintézést, hiszen előre lefoglalt, számukra megfelelő időpontban, várakozás nélkül intézhetik okmány- és járművel kapcsolatos ügyeiket.
A koronavírus járványra való tekintettel megvizsgáltuk a települési ügysegédi feladatellátást is. A fertőzés veszély csökkentése érdekében az alábbi települési ügysegédi ügyfélfogadási időt határozom meg 2020. november hónapjától:
Einen