Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy az ügyfeleinket érintő számos hatósági ügytípus 2013. január 1-től a Heves Megyei Kormányhivatal hatáskörébe került. Az ügyfélkapcsolatok szempontjából kiemelkedően fontos az okmányirodai ügyintézés, amely a korábbiakkal megelőző helyszíneken, de már a járási hivatalok szervezetén belül működik.
Az okmányiroda ügyfélfogadási rendje 2015. június 1. napjától az alábbiak szerint alakul:
Hétfő: 7.00 – 17.00
Kedd: -
Szerda: 7.30 – 17.30
Csütörtök:12.30 – 18.00
Péntek: 8.00 – 14.00
Felhívjuk ügyfeleink figyelmét arra, hogy az Okmányiroda házi pénztárban történő csekk befizetésére
Hétfőn, Szerdán és Csütörtökön az ügyfélfogadás kezdetétől 13.30-ig
Pénteken 8.00-12.00-ig van lehetőség!
Bankkártyával történő fizetés az Okmányirodai ügyfélfogadási idő teljes időtartama alatt lehetséges!
A módosításnak köszönhetően, az állampolgárok igényeihez igazodva, a legforgalmasabb időszakokban a lehető legtöbb ügyintéző állhat rendelkezésükre, csökkentve a várakozási időt.
Az egyes okmányirodák elérhetőségéről, az intézhető ügyekről részletes tájékoztatás áll rendelkezésre a http://www.okmanyirodak.hu/hu/oik internetes honlapon.
A Heves Megyei Kormányhivatal által intézett hatósági ügyekről, a kapcsolódó dokumentációkról a Hivatal, valamint a Kormányablak honlapján érhető el további tájékoztatás.
Einen